2 تمرینی که درد استخوان دنبالچه را تسکین می‌دهند

تب‌های اولیه

چه چیزی باعث شادی میشود نی نی سایت خیلی از خانم‌ها کرد دوران بارداری را تجربه کرده‌اند یا آن را در خانم‌های باردار دور و برشان دیده‌اند و می‌دانند که چقدر دردناک است اما گاهی درد کمر در دنبالچه و قسمت‌های پایین است که خیلی از خانم‌ها را آزار می‌دهد به همین دلیل از زهره شفیعی، کارشناس مامایی، خواستیم تا تمریناتی را برای کاهش درد کمر در قسمت‌های شادي يعني چه پایین و دنبالچه به خانم‌های باردار آموزش دهد شفیعی درباره در ناحیه پشت و دنبالچه می‌گوید یکی از عارضه‌های شایعی که در خانم‌های باردار دیده می‌شود، درد در ناحیه پایینِ پشت و به‌ویژه درد در ناحیه استخوان سا دنبالچه است که باعث آزار بعضی خانم‌های باردار شده است در گزارش‌های قبلی به درد ناحیه کمر بالا و وسط کمر و همچنین تعریف شادی چیست تمریناتی مانند نیم‌پُل که این درد را تخفیف می‌دهد اشاره کردیم با وجود این تمرینات، گاهی مادران باردار با درد ناحیه پایینِ پشت مواجهند یک تمرین برای تسکین درد این مادران وجود دارد که تمرین دَوَران لگن است و به صورت زیر انجام می‌شود تمرین اول - خانم‌ها باید به پشت دراز بکشند و دستا‌های‌شان را در طرفین و روی زمین جملات شادی قرار دهند پا‌های‌شان را به اندازه عرض باسن باز کنند به‌طوری که جهت آنها صاف باشد و متمایل به خارج نباشد همچنین کف پا‌های آنها هم باید روی زمین باشد و به مهره‌های کمر‌شان توجه کنند سپس آنها باید زانو‌ها را کمی به سمت راست متمایل کنند به‌طوری که سنگینی وزن‌شان روی لگن سمت راست بیفتد سپس به حالت اولیه بازگردند، قسمت راههای شاد زیستن در زندگی انتهایی ستون مهره‌ها استخوان دنبالچه را به زمین بچسبانند و به آرامی در کمر قوسی ایجاد کنند بعد از این حرکت آنها دوباره به حالت اول بی‌گردند و این‌بار زانو‌ها را به سمت چپ متمایل کرده و سنگینی خود را روی لگن سمت چپ می‌اندازند خانم‌ها باید بعد از انجام هر حرکت، آرام به وضعیت اولیه خود بازگردند و تصور کنند که با کمر‌شان زندگی شاد روزانه یک دایره رسم می‌کنند پا‌های‌خانم‌ها با حرکت نوسانی آرام به رسم این دایره ک می‌کنند آنها باید در هر طرف بار این حرکت را انجام دهند و تلاش کنند بزرگترین دایره من را رسم کنند

خانم‌ها در این تمرین باید معمولی نفس بکشند همچنین من است آنها پس از انجام این تمرین کشش، گ شدن و سوزش عضلات کمر را احساس کنند نکاتی که خانم‌ها برای شاد بودن چه بخوریم باید رعایت کنند تأکید می‌شود که در این تمرین، مادران باردار نباید نفسشان را حبس کنند خوب است خانم‌های باردار بدانند این دوایر لگنی به راحتی کمر را برای حرکت نیم‌پُل آماده می‌کنند حرکت نیم‌پُل به کاهش درد ناحیه وسط و بالای کمر ک می‌کند خانم‌ها باید سعی کنند این دایره‌ها را تا می‌توانند بزرگ‌تر رسم کنند و تا شاد زیستن زنان می‌توانند روی انجام تمرین تمرکز کنند جنین هم از این حرکت مادر بسیار خشنود خواهد شد تمرین دوم - تمرین دوم که شبیه تمرین اولی است باعث شل و آرام شدن عضلات کمر و کاهش درد‌های ناحیه دنبالچه می‌شوند این ورزش خیلی شبیه به دَوَران لگن است با این تفاوت که دست‌ها روی سر و کنار گوش‌ها قرار می‌گیرند و وقتی مادر‌زانو‌ها را شاد زیستن زنان به سمت چپ منحرف می‌کند، سر‌ش سمت راست را نگاه می‌کند سپس در حالت معمولی قرار می‌گیرد به صورتی که پشتش کاملا صاف روی زمین قرار گرفته و سر و پا‌هایش در یک جهت هستند و وقتی پا‌هایش را به سمت راست متمایل می‌‌کند، سر او به سمت چپ بر می‌گردد این ورزش خیلی به کاهش درد کمر و سا استخوان دنبالچه ک می‌کند


2 تمرینی که درد استخوان دنبالچه را تسکین می‌دهند

which_wordpress_blog: 
https://progamingcafe.wordpress.com/?p=22|||145339035!!!https://khabammiad.wordpress.com/?p=22|||145655755